Mooie website!

Laat ons weten wat je van de website Gran Canaria Reisgids vindt. Wat vind je leuk/niet leuk? Wat kan beter? Wat zou je graag zien.

Mooie website!

Berichtdoor Miriam » zo 01 jul 2012, 11:13

Beste makers van Gran Canaria reisgids. Ik wil jullie complimenteren met jullie mooie website. Ik kan hier vrijwel alles vinden wat ik wil weten over Gran Canaria. De site is mooi vormgegeven en overzichtelijk opgezet en boordevol informatie. En alles is voorzien van mooie foto's zodat je gelijk een beeld krijgt van een bepaalde plaats. Ik heb jullie site ook al bij mijn vriendinnen aangeraden! Ze zijn alleen maar enthousiaster geworden over Gran Canaria. Ik heb er al 2 overgeghaald om ook naar Gran Canaria op vakantie te gaan.

Het zou leuk zijn als jullie wat extra informatie kunnen geven over op vakantie gaan met kinderen. Ik lees daar nog te weinig over. Zoals: wat zijn de beste plekken om heen te gaan met kinderen? Wat is er te doen voor kinderen? Welke hotels hebben veel faciliteiten voor gezinnen met kinderen, en zijn er speciale kinderclubs in de hotels?

Verder niets dan lof over de website!
Succes, en ga zo door!
Miriam

Keer terug naar Gastenboek