Complimenten

Laat ons weten wat je van de website Gran Canaria Reisgids vindt. Wat vind je leuk/niet leuk? Wat kan beter? Wat zou je graag zien.

Complimenten

Berichtdoor Jolientje » di 02 aug 2011, 16:37

Complimenten voor jullie site! Er staat erg veel informatie op. Op veel andere reissites kan je alleen maar vakanties boeken naar Gran Canaria en kan je behalve hotel informatie niet veel extra informatie vinden over het eiland. Ik zou nog wel meer informatie willen zien over waar je lekker kan shoppen, maar ja, ik ben een vrouw he ;-) Ga zo door, ik hoop dat er nog veel informatie bij komt. Ik ben ook wel benieuwd naar de andere stranden op Gran Canaria!
Jolientje

Re: Complimenten

Berichtdoor Reisgids » za 06 aug 2011, 11:11

Hallo Jolientje,

Bedankt voor je complimenten! De infromatie over stranden zal zeker worden uitgebreid. De volgende staat er al weer op: Playa de los Amadores. Het toevoegen van informatie over winkels in Gran Canaria staat momenteel nog niet bovenaan het prioriteitenlijstje, maar als iemand informatie heeft over winkelen en winkelcentra of zelfgemaakte foto's wil toesturen, dan hou ik me zeker aanbevolen om hier iets mee te doen.

Met vriendelijke groeten,
Erik
Reisgids
Beheerder

Berichtdoor GranCanariaFan » wo 12 okt 2011, 14:07

Hallo Erik,

Het mailadres dat op deze site staat werkt niet. Kan ik je op een andere manier bereiken?

HG,
Liesbeth
http://royalgrancanaria.nl
GranCanariaFan

Berichtdoor Reisgids » wo 12 okt 2011, 20:58

Beste GranCanaria Fan,

De mail werkt weer. Ik heb je een prive bericht gestuurd.

Met vriendelijke groeten,
Erik
Reisgids
Beheerder

Keer terug naar Gastenboek